jueves, 19 de diciembre de 2019

EXCURSIÒ - VILANOVA A SITGES, AMB DINAR DE NADAL

El dia 15 de desembre del 2019, hem fet l'ultima sortida de l'any i per celebrar-lo hem fet un dinar de germanor al restaurant La Era de Sitges.
  Sortíem de l'estació de Sants a les 9,15  fins a Vilanova i la Geltrú,  i amb un bar de la Rambla varem esmerçar .
Tot seguit anàvem cap a la platja,per  iniciar un bonic recorregut. a la vora de la mar.
Feia un dia preciós, amb un sol esplèndid.
Vàrem vindre  35 amics. tots junts començaven el recorregut, passant pel far de Sant Cristobal i una mica mes endavant, a la esquerra es troba l'ermita de Sant Pau, poc apoc anàvem enfilant cap els penya-segats i les boniques cales d'aigua transparent, sempre acompanyats per la remor de les onades.
A la entrada a Sitges es troba un petit riu ple d'ànecs i al fons ja es veu l'església de Sitges.

L'església de Sant Bartomeu i Santa Tecla , és la parròquia de la ciutat. Fou edificada al segle XVII .
Passem pel Museu del Cau Ferrat, fundat el 1893 per Santiago Rusiñol, a la vora es troba el Palau Marycel de estil modernista.
Girem a la esquerra fins arribar a la carretera de les Costes, 48 a on es troba el restaurant La Era a l'arribar ja ens esperaven els cambres per dinar.

Varem brindar tos junts, desitjant unes Bones Festes i pel Nou Any 2020.
Cap a les 17 hores sortíem del restaurant, uns varen anar cap a l'estació i altres varem  fer un vol per la platja, i gaudir de una fantàstica posta de sol , de camí a l'estació varem passejar pels carrers
il-luminats amb ple ambient nadalenc.

La propera excursió serà el dia 26 de gener, i el Salvador ens guiarà per una nova ruta de Sitges a Sant Pere de Ribes i tornada a Sitges.

EN NOM DEL GRUP SENDERISTA DE LA XIC, DESITGEM A TOTS UNES MOLT BONES FESTES I QUE L' ANY 2020 SIGUI PLE DE SALUD, AMOR I PAU !!!!!!